•  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
  • 021-33674641
  •   09194957331

به داتیس ارتباطات پارس خوش آمدید

 

راه اندازی شبکه داخلی

طراحی و راه اندازی پسیو و اکتیو شبکه داخلی مناسب برای شرکتها و ادارات و موسسات آموزشی با پشتیبانی 24 ساعته حضوری و ریموت.

فیبرنوری وFTTH

 طراحی و اجرایپسیو و اکتیو پروژه های فیبر نوری همراه با فیوژن و راه اندازی سرویس اف.تی.تی.اچ با پشتیبانی 24 ساعته و مشاوره رایگان .

VOIP-IVR

راه اندازی مراکز تلفن سانترال کم ظرفیت و پرظرفیت ، ویپ،و همچنین طراحی آی . وی . آر چند مرحله ایی  با پشتیبانی 24 ساعته و مشاوره رایگان.

دکل و لینک های رادیویی

نصب انواع دکل های مهاری و خود ایستا ومنوپل و همچنین طراحی و اجرای لینک های رادیویی وایرلس کم ظرفیت و پرظرفیت با پشتیبانی 24 ساعته و مشاوره رایگان.

 

کوتاه شده یInteractive Voice Response که ترجمه ی فارسی آن "پاسخ صونی تعاملی" می شود. در اصطلاح به سیستم هایی اطلاق می شود

سیستم IVR چیست؟

IVR کوتاه شده یInteractive Voice Response که ترجمه ی فارسی آن "پاسخ صونی تعاملی" می شود. در اصطلاح به سیستم هایی اطلاق می شود که با گرفتن شماره‌ای یک قطعه‌ی ضبط شده‌ی صوتی فعال می‌شود و از شنوده می‌خواهد با استفاده از صفحه کلید تلفن خود، شماره‌ای یا کاراکتری (# یا *) را وارد کند تا سیستم از پایگاه داده، داده‌ای را برای شنوده بخواند. نمونه بارز آن سیستم های پاسخگوی خودکار در بانک‌ها می‌باشد که به سیستم‌های تلفنبانک و فاکسیبانک مشهور هستند. سیستم‌هایIVR اگر هوشمندانه و با دقت طراحی شده باشند، برای سازمان و برای مشتریان مزایای زیادی دارند. با استفاده از برد‌های PIKA و ِDialogic می توان برای سناریو‌های مختلف، سیستمIVR طراحی کرد. بیشترین مورد استفاده سیستم‌هایIVR در اطلاع رسانی مثلا صورتحساب بانکی، رزرواسیون هتل، تأتر، سینما، مسابقات فوتبال و .. می باشد


استفاده از مراکز تلفنی تحت شبکه چه منافعی برای سازمان دارد؟

نسل جدید مراکز مخابراتی، صوت را با روش های کدینگ فشرده می‌کند و روی شبکه اینترنت یا اینترانت ارسال می‌کند. مراکز تحت شبکه در اصطلاح به سیستم های VOIP یاVoice Over IP معروف هستند. برخی از مزیت ها:
1) 
امکانLog in  شدن از هر تلفنی در هر مکانی با شماره داخلی خود شخص
2) 
امکان ارسال صوت روی اینترنت و ارتباط صوتی و تصویری همزمان
3) 
امکان ایجاد مرکز تماس
4) 
امکان ایجاد صندوق صوتی برای هر یک از کاربران
5) 
امکان ارسال پیغام های صوتی به پست الکترونیکی کاربران
6) 
امکان ضبط و مانیتورینگ مکالمات
7) 
امکان، پیکربندی، اصلاحات، کنترل، بررسی گزارشات و ... از هر نقطه ای (در صورت در دسترس بودن اینترنت) برای مرکز تلفن و دستگاه تلفن
8) 
تمامی امکانات معمول شامل، انتقال مکالمه، انتظار مکالمه، سرویس بیدارباش و... در سیستم های تحت شبکه وجود دارد

شرکت داتیس ارتباطات پارس مجری نصب و راه اندازی مراکز تلفن کم ظرفبت و پرظرفیت و خدمات ارتباطی وایرلس و کابلی امادگی انجام سرویس فوق را با پشتیبانی 24 ساعته در سراسر ایران را دارد

 

  • میکروتیک
  • سیسکو
  • فیبر نوری

راه اندازی vpn روی میکروتیک

شنبه , مهر 08 1396
205

dBi چیست؟

شنبه , مهر 08 1396
191

نصب RouterOSبر روی کامپیوتر

شنبه , مهر 08 1396
185

معرفی و پیکربندی EtherChannel

شنبه , مهر 08 1396
207

پسورد ریکاوری سویچ سیسکو

شنبه , مهر 08 1396
217

چراغ های سیسکو

شنبه , مهر 08 1396
188

Has no connect to show!

نصب مرکز تلفن

نصب و راه ندازی پسیو و اکتیو مراکز تلفن کم ظرفیت و پرظرفیت سانترال پاناسونیک همراه با راه اندازی voip- ivr با پشتیبانی 24 ساعته و مشاوره رایگان.

لینک های ماکرویو

طراحی و نصب و اجرای انواع لینک های ماکرویو جهت انتقال پهنای باند بالا مناسب برای سازمان ها و اپراتورها وتامین کنندگان پهنای باند

شبکه داخلی

طراحی و اجرای پسیو و اکتیو شبکه های کامپیوتری ومخابراتی  داخلی با امکان دسترسی از راه دور با پشتیبانی 24 ساعته حضوری و تلفنی ومشاوره رایگان

شرکت داتیس ارتباطات پارس با 15 سال سابقه در زمینه ارتباطات رادیویی و کابلی با کارشناسان مجرب و تیم پشتیبانی 24 ساعته در خدمت هموطنان گرامی میباشد.

Template Settings

Color

For each color, the params below will give default values
Blue Red Oranges Green Purple Pink

Body

Background Color
Text Color

Header

Background Color

Footer

Select menu
Google Font
Body Font-size
Body Font-family
Direction